Ring of fire..!

Ååh vad det var mysigt med hemmahelg! Förra helgen var vi ju hemma o helgen innan var jag med ElinPelin i Göteborg, så det var så mysigt att ha en Sara&Björn-kväll igår. Vi gjorde egna pita med en massa gojs som guacamole, bladspenat, köttförs m.m Mums! Så såg vi på Idol, o Björn förnkear det varje år att han inte gillar det, men som alltid är det han som bli mest engagerad, haha. Han är så söt min Nalle =) Så såg vi på Walk the line, helt otrolig film. Han är ju riktigt bra, Johnny Cash - har inte lyssnat så mkt på honom innan. Det är t o m en film som jag kan tänka mig att se fler gånger, det gör jag inte såå ofta (typ bara Dirty Dancing, Pretty Woman, Grease, Top Gun etc.. =) Å  Joaquin Phoenix &  Reese Witherspoon är ju lysnade, inte undra på att hon fick en Oscar för den! Se den!  Det är dagens filmtips!

Dagens fundering: Vad köper man till en syster som fyller 15? Ååh.. så svårt, en moppe har jag då inte råd med, inte heller en laptop som står på hennes önskelista.. Hhmm...!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback