Shopaholic!

Idag är det söndag, vilket innebär att imorrn är det måndag, men det gör egentligen inte så mkt. Har lite grupparb som ska göras, har individuella uppgifter me men jag är i princip klar. Jag måste verkligen ner på stan, jag ska fixa nytt VISA-kort (det är avmagnetiserat), gå in på Vodafone (heter Telenor jag vet, men jag säger Vodafone ändå) så måste jag kolla på nya glasögon/linser. Jag ringde till en del optiker häromdan o frågade om priser på linser å så, tydligen finns det inte dygnetrunt linser för brytningsfel (that's me) men det finns såna man tar ut varje dag (=jobbigt) kostar 319 spänn i månaden, jag är inte gjord av pengar! Så det får nog bli nya brills, har sett ett par superfina Efva Attling men dom kostade mer än vad jag egentligen har råd med.. well well, jag måste ju se! Föresten, det öppnar ju massa nytt i den här lilla stan, ny pizzeria vid ICA (mums med lyxigare pizza). Så har det öppnat en butik på Klostergatan, lite vintagegrejer, lite second hand tror jag - ser mysigt ut när man åker förbi, jag vet jag är shopoholic!

Jaa, vad har vi/jag gjort denna helg? Hhm? Inte så mkt, pluggat, lagat mat, hängt hos Elin på Österängen idag och hon bjöd på mumsig sockerkaka (utan citron, med vanilj =) Så funderar vi på att dra till Götet o Liseberg, typ i helgen eller lite längre fram, kul kul! Just nyss såg jag på en intervju med Fredde R, jag tror nog att han får min röst i valet, han verkar vara en skön kille och av de fyra borgerliga partierna sympatiserar jag nog mest med honom. Sorry Elin, vi tycker inte lika men jag gillar Dig ändå - A lot! Kram o Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback