Skipper o jag vi är såå tajta!

Oh my..! Nu har mitt nya liv börjat på rikigt. Jag har kommit igång med träningen igen så var jag på IKEA o köpte en våg igår. Tanken var att jag skulle köpa en digital men den var typ 160:- dyrare än en vanlig så jag köpte en vanlig. Men nu finns bara ett problem - jag ser inte vad den visar och det beror inte på att jag är lång mer utan att jag ser så dåligt (men det tycker inte optikern..). Men men, jag får be Björn kolla av eller böja mig ner men då visar den fler kilon än innan, strange! Så har jag köpt en liten bok där jag ska skriva vad jag äter varje dag och om jag motionerat, bra va?! Sist men inte minst har jag tagit till Anna Skippers metod;

1 tsk malen ingefära
1 tsk gurkmeja
2 tsk pressad citron
en knivsudd cayennepeppar
2 tsk vatten
1 msk honung
Ta 1 tsk av blandningen före lunch och middag.

Detta ska då: "främja matsmältningen. Röran bidrar till att födan lättare omvandlas till energi istället för fett samt hjälper kroppen att ta upp näringen bättre." Vad tror ni om det? Det är inte så äckligt som man kan tro, men det bränner till lite =) Nu fasen ska jag bli slim igen, jag nöjer mig med att fem kilo försvinner mer än så behöver jag inte. Men det är så svårt..

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Lycka till tjejen!!

Postat av: Lindelin

Gaah, du är jobbig.. Nu sitter man ju själv o funderar på om man ska vara sådär duktig ju... :D
De har inte börjat med skyltningen, men de har tagit fram lite grejer som är bakom plastband än så länge... Usch iaf, jag vill inte se plastgranar ännu!!!!

2006-09-20 @ 19:16:28
URL: http://lindelin.blogg.se
Postat av: Hanna

Den där duärvadduäter människan skulle nog hata mej om hon träffade mej. Jag käkar bara en mass onyttigt och kan aldrig hålla mej en hel dag utan något sött. Lycka till vännen, jag vet att du brukar fixa saker om du bestämmer dej:)

2006-09-21 @ 12:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback