Stilla natt, heliga natt..

Dagen tanke: Om tre månader är det julafton, det är lika länge sen som det var midsommar..! Sug på den ni =)

Veckans tema: Motion! Har spelat squash fyra gånger á 45 min, spinnat ett spinningpass samt promenixat runt Munksjön. Det var bara i fredags jag låg hela dan i soffan, från kl 12 fram tills kl 12 på kvällen =)

Dagens projekt: Jag har sorterat alla mina recept i en pärm, sorterat dom i fyra olika kategorier och klistrat på papper som jag sedan lagt i plastfickor så att de håller sig fina. Bra va?!

Dagens ångest: Geografin med Arnold börjar imorrn.. Huuh..! Indogena och exogena processer, avundssjuk någon? Nähä, inte de inte..

Helgens besök: Mams & paps tittade förbi igår, dom var i Gränna på utflykt så passade dom på att kika förbi hos oss, så vi fick varsin äkta Gränna Polkagris =) Det var inte igår inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback