Val o val..

Tisdagmorgon... händer nog inte så mkt idag. Just nu väntar jag på att ett seminarie ska börja, så så spännande är mitt liv. Åh, ibland blir jag så trött på att bo i lägenhet, det är så mkt ljud överallt, som igår t ex jag hade precis somnat strax efter elva då börjar våra grannar storgräla, börjar skrika, gorma, slåss, tjuta drämma i dörrar.. ååh, snälla människor - gräla om ni vill men fan inte klockan 12 på kvällen. Å det måste vara nåt lurt med den lägenheten ovanför oss, dom som bodde där innan bråkade också konstant å nu har dom här också börjat. Suck! Jaja, runt klockan ett somnade jag iaf.

Veckans bästa: Kvarteret Skatan! Jag har sett det förut men då var det inte lika bra, Johan Glans är ju bäst, å Rakel Molin.. kolla på lördag!

Veckans projekt: Ja, det var väl att gå å rösta då. Var å förtidsröstade igår, men det var ju inte särskilt diskret, massor av folk och bara en grej att gå bakom, shit det är mitt andra riksdagsval (gammal =) o så har jag ju röstat i lite andra röstningar me. Men hur som hellst, jag hade inte så mkt att dölja så jag tog min lapp å la ner den, kände inte för att rösta i landsting eller kommun då jag forthoppningsvis inte ska bo kvar här såå länge till (till Marias glädje =). Men ni kanske förstår att jag inte röstade på Göran eller några av hans vapendragare.. hehe!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback