15 nakna män i trapphuset

Idag var världens mest sjuka morgon, läs mer nedan. Men jag sammanfattar helgen med:
♥ Fredag: Morgonpromenad me Charlotta, solade sen hela dan på balkongen. Kvällen tillbringades med Elin på Twin tillsammans med lite vin, cider å en massa nachos. Å så gjorde jag kanske nåt mindre genomtänkt.. men men!
♥ Lördag: Vaknade mycket seg, gick ner på stan å lämnade tillbaka en klänning, gick hem. Solade några timmar och dessvärre somnade jag å vaknade helt yr. Sov lite till. Det kom in en megastor humla i lägenheten, men jag bor ju på fjärde våningen - den borde inte kunna flyga så högt. Elin ringde å kvällen tillbringades på en altan med vin å trevligt sällskap. Passade på att köpa me mig en kebabrulle från Evergreen hem. Min kost har enbart bestått av mackor av te sista dagarna så då tyckte jag att jag var värd en kebabrulle =)
♥ Söndag: Det är alltså idag, jag har nog varit med om det mest sjuka som man kan råka ut för i ett hyreshus. Jag vaknade gick upp å så hörde jag en massa killar ute i trapphuset, så kollade jag ut ur titthålet. Vet ni vad jag ser? Typ 15 spritt språngande nakna killar/män som dundrar in i lägenheten mittemot och sjunger på början i Björn Skifs "Hooked on a feeling" ( typ huuga chacka..) o så höjs rösterna mer å mer å så står 15 nakna killar/män å bara vrålar hoooooked on a feeling..! Vad är det för galna grannar jag har?
Men men.. dom var inte så snygga, men det var längesen man fick se så många nakna män på en o samma plats!

Veckans ord: Burdus. Används ofta i meningen; faan var inte såå burdus!

Kommentarer
Postat av: Annica

Underbar söndag du haft hittills. Inte varje dag man ser sjungande, NAKNA män....

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback