Bärbögarnas HiLife

Jag glömde ju...! Världens bästa Elin fyllde ju 22 häromdan, grattis gumman! Jag ville ju sjunga lika fint som du gjorde för mig, men är man i Bryssel så är man..! Det har verkligen varit några ovanliga dagar sista tiden;

♥ En tenta har jag bockat av på listan - hoppas på ett G fast jag inte svarade på dom sista tre frågorna om Nynorsk. 
♥ Jag slapp åka Swebus hem till slätten, fick skjuts ända fram till dörren i Rinna av en snäll tjej från klassen som ändå hade vägarna förbi - mycket uppskattat. 
♥ Från och med igår är grillsässongen äntligen inledd, tack Emma & Danne för God mat å trevligt sällis. 
♥ Vunnit (stoort... hehe) mot Emma, Danne, Alex å Nicke i Rappa Kalja. Jag gillade verkligen Alex förklaring på BB Bärbögarnas Hi Life, jag förstår varför hon inte tog hem matchen =) 
♥ Shoppat kläder till bröllopet, kjol+top till cermonin, klänning till festen på kvällen, dessutom ett par skor som jag är lite tveksam till..

      Kvällens kommentar går till Daniel; Fan Sara, du är inte så dum egentligen..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback