Det är exakt vad Vi vill ha det luftkonditionerade ljudet av fart

I loove my single life o jag älskar våren! Det är ju jättekul att vara själv å träffa vem man vill ju! Grännakillen blev det inget med, det var nog inget att ha ändå =) Well well.., men jag ska på en till dejt med en annan kille på söndag - får se hur det går. En picknick i Stadsparken tackar inte jag nej till iallafall, det låter ju riktigt mysigt! Jag har inget att förlora, det är ju kul att träffa nya människor! Så imorrn blir det nog att hänga med Elin, ta en öl på en uteservering kanske? Kanske inte en öl men ett glas rött kanske, gillar ju inte öl - då måste det vara en redigt varm sommarkväll med lite grillat och tilltugg. Men vad det är underbart med våååår! Satt över två timmar på balkongen idag å solade å lyssnade på musik, men nästa gång måste jag nog smörja in mig med lite solskyddsfaktor, fick värsta bonnbrännan å så luktade jag bränd hud - fresh! Det blev extra snygga vita prickar efter mitt halsband som jag glömde ta av mig. Snyggt! Kan även tillägga att jag har läst ut min bok nu; Konsten att älska med en man - teknikerna som får honom att tappa andan. Så nu behöver jag bara en försökskanin =) Visst, boken var bra men den var väl mer inriktad på par/parrelationer. Men jag kan rekomendera den varmt!

Kommentarer
Postat av: Dora

Hej Sara...självklart kommer jag ihåg dig!! Det var verkligen längesedan, allt bra med dig?? Vad händer nu för tiden??
En annan är ju fortfarande kvar i halmstad men nu är det inte alls lång kvar på utbildningen...tar ju examen om mindre än två månader, kan inte fatta att det redan har gått fem år sedan man var en liten nolla i den här staden...så student livet tar snart slut och det är dags att bege sig ut till verkligheten...ohh..lite skrämmande!!
Det var verkligen kul att du hittade till min blogg :)
En massa kramar från soliga halmstad!!

Postat av: Dora

Hej Sara!! Testar igen att lämna ett litet meddelande till dig här på din blogg...hmm, skrev ett precis men det verka inte funka...ja typiskt!

Så kul att du hittade till min blogg, det var verkligen jätte länge sedan!! Hur är det med dig och vad händer i ditt liv??

En annan har inte lämnat halmstad ännu men det är ju snart dags för examen, kan inte fatta att jag snart har pluggat i fem år..vad tiden flyger iväg...men kul har jag minsan haft :) Men snart är det dags att bege sig ut i verkligheten...lite skrämmande samtidigt som det är spännande!!

Många kramar från mig!!

2007-04-13 @ 14:05:17
URL: http://www.doora.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback