Det gör ont när knoppar brister

Doften av solskyddsfaktor 8 och bränd hud sprider sig på Scheelegatan - jag kan vara den skyldiga =) Jag är nog beroende av solen, så just nu ser jag ut som ett rödljus men med en mycket vacker bonnbränna. Jag skulle aldrig stå ut i en lägenhet utan balkong! Men solningen har sitt pris, jag känner mig lite yr i huvet, måste fylla på med lite vatten så jag inte svimmar. Well well, hoppas det värsta lägger sig snart..! Vet ni vad..?! Jag är så glad! Min lillasyster Elin har skaffat p-vän! Ååh, det är så sött. Dom ska in till Linköping idag å bowla.. Snart 16 å hennes första tonårslove! Kommer ihåg det som igår när jag själv satt på stationen i Strålsnäs och åt Haribo Björnar med min första love! Inser att jag är gammal när det snart är 10 år sen! Men såå gamla är vi ju inte, Charlotta börjar bli nojjig över att dom braiga killarna snart tar slut å att det bara finns 40åriga fråskilda män med några barn på halsen kvar. Nää, lugn bara lugn! Dom finns, jag lovar! Det gäller bara att hitta dom! Jag fick en glad surprise på posten idag, ett vykort! ett handskrivet vykort! Det är verkligen inte var dag nåt sånt händer, men då å då händer det. Denna gången var det SyaLinda, hennes inköp av frimärken gör nog så att posten fortsätter att gå runt, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback