"Hon har en jordglob med en spricka i där inne har hon tänt ett ljus.."

Nu börjar chocken lägga sig efter dom nakna killarna =) haha.. att så lite kan liva upp en dag så mycket! Jag berättade ju hela storyn för mamma å jag sa att det var väl antagligen nån svensexa eller nån som fyller år - varpå mamma kläcker; men då kan ju dom komma hem till mig på tisdag morgon när jag fyller.. hhmm Not! Men dagen går så fort, alldeles för fort faktiskt. Jag hade ju tänkt att passa på att sola lite idag, hhmm jag har iofs suttit typ 1½ timme på balkongen. Så nu är jag lagom röd - igen! Men jag börjar faktiskt bli lite nervös för dejten jag ska på sen.. en picknick är ju alltid trevligt! Hoppas det blir mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback