I said, why walk alone, why worry when it's warm over here..

Så var var glada påsken slut slut slut...! Påsken inleddes med årets första grillning, sen en heldag på Ikano, sen en helg i NorraVi. Jag måste ju säga att påskhelgen skulle varit aningen bättre om jag slapp haft migrän, men men det är inget man kan råda över. Jag ska vara tacksam att jag tillhör de 20% som inte får maginfluensa å vinterkräksjuka. Tyvärr så har jag ju migrän istället, men nu var det några år sen jag hade en migränperiod. Kommer ihåg en gång jag körde bil med värsta migränen från Linköping hem till H. shit vad ont det gjorde, trodde jag skulle dö - det var bland det västa jag utsatt mig för. Well well, mamma proppade mig full med en massa tabletter idag, så efter en massa sömn å tabletter släppte det tillslut så jag åkte tillbaka till Jönköping idag istället. Man kan ju räkna ut med lilltån att det kommer vara proppfullt på Swebus imorrn så jag var lite strategisk å åkte idag istället, så får jag sällis av Elin inatt klockan två(!). Japp, bruden kommer hem från Bryssel å kommer med en buss från Malmö inatt å hon ville låna min stoora Klippansoffa å nanna på. Klart hon får de!

Dagens låt:
Cat Stevens - Can't keep it in.

Kan även passa på att slänga in lite kändisinfo om Cat Stevens (som numer heter Yusuf Islam), hans syssling var på mina föräldrars bröllop och Stevens är även syssling med TV4:s VD Jan Scheerman. Så nu vet ni det..!

Kommentarer
Postat av: Niklas

vad heter låten som du har som rubrik? för den kommer väl från en låt?

2008-04-24 @ 23:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback