Mi casa su casa

Gårdagen var dagen då...
... vi var i skolan å lyssnade på redovisningar, fast vår var nog ändå bäst =)
... jag hörde ett mycket roligt grammatiskt fel, sen går vi igenom vad orden betöd.
... en hjälpsam kille la upp mina varor på Icabandet, jag såg nog mest förvirrad ut när han gjorde det. Dagens gärning!
... köpte en liten växt till mitt otroligt tjejiga hem, en turkos kruka med en växt o en rosa fjäril.
... jag vräkte i mig en massa mat och bjöds sedan på fika hos Erika med nybakat bröd och te.
... min toalett kom till användning av en nojjig brud =)
... fick ett porrigt sms.
... insåg att jag har en dag på mig att tentaplugga.
... köpte tre olika sorters te.

Dagen är dagen då..
... jag borde plugga mer än vad jag gör.
... tvättstugan snart är min i fyra timmar.
... danska inte är min bästa vän.
... jag gör allt annat än pluggar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback