Only the best is good enough!

Vill att det ska bli morgon nu...! Det är så mycket jag ska göra, baka både bullar bröd å trilla köttbullar! Har inte varit så huslig på sistens så nu ska det bli ändring på det! Har precis fått hjälp av Lisa men en sak (Anders..hhmm..?), men jag måste sätta mig imorrn å kolla upp hur man gör, jag är ju inte helt inkompetent på datorer, det gäller bara att trycka på dom rätta knapparna. På tal om rätta knapparna.. hehe..! Jag ska hämta ut mina böcker, jag har beställt, imorrn. Den ena är en kursbok å det är ju inte så man hoppar i taket av lycka när man får hem den =) Men den andra.. den! Den kommer nog göra mitt liv bättre.. hoppas jag för det är nämnligen Konsten att älska med en man av Lou Paget. Nu är det bara till att börja öva, så inga killar eller män går säkra.. eller jag tar ju inte vad som helst. Varför nöja sig med något halvdant när man kan få det bästa?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback