Tal till min systers bröllop

Det här kan ju inte vara så farligt att läsa för 40 pers på cermonin? Det är värre för pappa som ska hålla tal inför ca 300 pers.. hehe!

Du är allt jag nånsin önskat
Du är allt jag nånsin drömt
Du är den som får mig minnas
Alla drömmar jag har glömt
Och du är den som får mig hoppas
Du är den som får mig le
All min kärlek får du bära
Hela livet vill jag ge

För du är där när ingen ser mig
Du är där när stormen yr
Du är där när natten skrämmer
Och du är där när dagen gryr
Jag vill alltid ha dig nära
När som åren läggs till år
Och vad livet vill oss lära
Är att framtiden är vår

-----

You're all I ever wanted
You're all I ever dreamt of
You're the one who makes me remember
All my forgotten dreams
And you're the one that makes me hope
You're the one that makes me smile
All my love you get to carry
My whole life I want to give.

'Cause you're there when no one sees me
You're there when the wind whirls
You're there when the nightfall frightens
And you're there when the morning comes
I always want you near me
As the years pass us by
And what we'll learn from life
Is that the future is yours and mine.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback