"Träng dej inte före i kön dö.."

He had tattoos up and down his arm
There's nothing more dangerous than a boy with charm
He's a one stop shop, makes my panties drop







Ååh... Regn, regn och åter regn..! Varför?! När man har en massa ärenden på stan är de inte så populärt med
spöregn å kalla vindar från sidan. Dessutom, vad är de med klädaffärerna nuförtiden? Dom har ju inga kläder! Hur svårt kan det vara att hitta en enkel, snygg kjol som ska passa till en helt vanlig vit slimmad skjorta? Tydligen alldeles för svårt. Eller en snygg klänning att ha på ett bröllop utan att behöva se ut som en slampa eller som om man ska ta studenten? Jag lyckades varken hitta en kjol eller en klänning till bröllopet, dock en klänning som jag ska ha på mamsens 50årsparty på lördag! Finfin var den, dessutom billig - endast 229 pix! Som hittat! Det kan omöjligt finnas nån annan stad som de blåser å regnar i som det gör i den här! När det regnar så regnar det - på riktigt! Eftersom stan ligger mellan två sjöar så blåser det rätt gott från båda. Well well.. det är inte myckert att göra åt! Ikväll blir de filmkväll hos Charlotta, myspys! Jag har aldrig varit så busy som nu när jag är singel - å som en kille sa en gång: Jag tror jag gillart..! Haha.. de var tider de..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback