"Så varför ligga här själv varje natt när du kan ta på mig som ingen annan kan.."

Varför Jönköping, varför? Jag vet enligt säkra källor att det har varit fint väder i andra delar av landet idag. Men inte här i Småland inte, om ni är människor som bara älskar regn och dis ska ni flytta till Jönköping. Välkomna hit! jag vaknade tidigt av regnet som smattrade mot mina fönster. Men jag är inte det minsta bitter, jag bryr mig inte heller om att jag har slagit i huvet i snedtaket minst fem gånger sen i söndags eller att jag satte mina mjöliga fötter i min svarta soffa förut. Nää, sånt är bara kul! Well well, dagen har varit bra. Den började rätt så slappt med tvtittande, lite msn och youtube (så nu vet jag hur det går i Gilmore Girls). Sen har jag varit en typiskt hemmafru, jag har lagat köttbullar med potatis, sås och lingon. Under den stund jag lagade mat kom solen fram så jag tänkte då ta en Munkispromenad, men när allt var klart så kom alla molnen tillbaka o jag ville inte riskera att få en störtskur över mig så jag gjorde nåt jag inte gjort på länge, jag bakade bullar! Taaa daaah! Så om ni är sugna på lite bullar med en kopp te/kaffe så vet ni var jag bor. Här lite bildbevis på min dag, kolla på den ogräddade bullen, visst ser den ut som en liten snigel..




Dagens låt: Chasing cars - Snow patrol





Kommentarer
Postat av: Henrik

Shit vad gott det ser ut, hoppas du tar med dig några bullar på lördag! :P
Jag saknar dig galet baby...snart är vi hos varandra igen.

Postat av: Lisa

Hej Hemmafrun!
mmmm dom där bullarna var ju gudomliga....
undra om min lediga dag blir lika husmors-aktig som din.... kanske ska ta o plugga lite statistik istället, vore väl kul? *haha*
Kram

2007-08-23 @ 21:42:15
Postat av: Lisa

Hej Hemmafrun!
mmmm dom där bullarna var ju gudomliga....
undra om min lediga dag blir lika husmors-aktig som din.... kanske ska ta o plugga lite statistik istället, vore väl kul? *haha*
Kram

2007-08-23 @ 21:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback