Summering av sommar '07 (part two)

Sommaren 2007 var sommaren då..

.. jag lärde mig att dricka kaffe och nu kan jag inte vara utan denna svarta dryck
.. de flesta dagarna och kvällarna har spenderats i ett väldigt speciellt fönster i centrala Linköping
.. sovmornarna har blivit förstörda pga diverse ljud som slagborr, skrotdammsugare, gatusopare m.m.
.. Mjölby folktandvård inkasserade 590:- pga en inflamerad visdomstand
.. jag har haft låtar som "three is a magic number", "tutti frutti, taste of chocolate.." på huvet - konstant
..
vi kollade på kanal lokal och skrattat gott åt Christopher 'O Regan och "så ska vi göra ett sånt här foliepaket.."
.. Jag har betalade 8000:- i hyra för en lägenhet jag har besökt i 1½ timme
.. en viss person fick pangkakskoma minst två gånger =)
.. varannan svensk är innehavare till minst ett par s.k. foppatofflor (sällan ett par riktiga Crocs utan en kopia från en marknad nära dig!)
.. "Jag vill inte lägga mig." Haha!


Kort sagt, denna sommar har varit den bästa - ever! Anledningen till det är DU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback