Denna dagen, ett liv..

Jaha, julen '07 är slut, om fem dagar är det ett nytt år, kanske dags för en summering av året som gått. 2007 var året som började trögt, jobbigt, med ångest och menlankoli. Januari, februari var väldigt jobbiga månader. I mars blev jag ett år äldre och mitt nya liv började, sen dess har allting flytit på. Våren var alldeles underbar, många långa munkispromenader med Lotta och lata dagar på min takterass. Våren den gick och sommaren den kom, dagarna spenderades för det mesta i ett fönster i Linköping, hemma i Rinna eller på jobbet. Trots brist på sol och bad var det den bästa sommaren - ever! Sommaren swischade förbi och hösten kom med ångest, plugg, kärlek, skratt & glögg. Nu sitter jag i Rinna, världens bästa Rinna! Imorgon åker pappa och jag till Scheelegatan, för sista gången. Så imorgon vid den här tiden är jag åter igen linköpingsbo, vem hade trott det.. Men det kommer bli tomt utan min Elin, men vi kommer att fortsätta ses, det lovar jag. Du är en otroligt, underbar vän! Nu börjar ett nytt liv.. Jag är nyfiken på hur det ska bli.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback