Ett väl utfört arbete ger en inre tillfredsställelse och är den grund varpå samhället vilar

Om jag får säga det själv är det egentligen ett under att Elin & jag inte blivit osams en enda gång under hela vår vänskap. Vi har t o m klarat av ett gemensamt examensarbete och vi har träffats varje dag under hela hösten. Vi har suttit framför en dator, drunknat i böcker, hinkat i oss kaffe (mest jag..) och svullat choklad (även här är det mest jag, Elin äter inte godis). Men ingen kan ha haft så kul som vi, guuud vad vi har skrattat. Alltid mellan två och fyra har vi ballat ut totalt. Bakom denna C-uppsats finns det mycket glädje, ångest, suckar, irritationer men mest av allt väldigt mkt humor. Om vi får säga det själva är vi jävligt roliga. Den enda gången vi var nära att sura ihop var förra veckan, jag hade vaknat på fel sida. Dessutom saknade jag min H. såå mycket, det var en otroligt jobbig vecka på många vis. Men så bra som jag mår nu har jag inte mått på länge. Julpussar på er alla!

(vad skönt det är att skriva utan att tänka på meningsbyggnad, fina och vetenskapligt korrekt använda ord).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback