Till tomten i skogen, i år önskar jag mig tid.

Klockan är nu 19.08 och jag har precis lagt undan alla papper och stängt ner dokumentet som går under namnet C-uppsats. Skönt. Jobbigt. Ångest. Imorrn är det full fart igen så får vi sitta i helgen, när nu det ska hinnas med.. Vi får finbesök från hufvudstaden på lördag, fotograf-linda med man. Det bli julmys med julgottigheter sen en efterlängtad Winnerbäckkonsert. Men hur jag ska ha tid att hinna leva de närmsta veckorna har jag svårt att se. C-uppsats ska vara klar 20 december, hem till Rinna 21 december, följande två dagar kommer jag att jobba på Slomarp, jaa sen är det julafton, juldagen och annandag jul. Mellandagsmys med syster som kommer hem, jobba. Helt plötsligt är det nyår och när, exakt när ska jag hinna flytta? Eller hinna flyttpacka? Om drygt tre veckor baxar jag in alla mina grejer i Linköping och det ska bli precis hur underbart som helst! Men snälla tomte, i år önskar jag mig tre ton tid i julklapp. Går det att fixa?

Kommentarer
Postat av: Tomten

Ho ho ho.. det kan bli svår för jag ser att du inte har ätit din gröt var dá. Men om du köper en riktigt fin julklapp till din söta klasskompis Erika ska jag nog se till att du får dig lite mer tid i din klapp. God jul Sara och lycka till med allt!
Önskar Tomten

2007-12-09 @ 00:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback