Ulf höll benet upp och ner, jaha. Då är julen slut!

Today is my lucky day! Allt har bara flutit på utan några hinder. Dock vaknade jag 05.24 när mobilen ringer, dolt nummer. Hhmm, tänkte jag, men svarade ändå. Hej hej, det är Cissi på Slomarp, vill du jobba idag? Inget ursäkta, väckte jag dig.. Nä pang på bara. Men jag tackade vänligt med bestämt nej till en dag på Slomarp. Försökte somna om, men ikke. En hel timma låg jag och tittade i taket sen gav jag upp. Frulle, kaffe, dusch, Corren. Bilen in till stan, klippte mig, köpte julklapp till Darling. Åkte ut till Ikano tillsammans med resten av slätten som tagit sig in till stan, hittade en klänning till julafton i den första butiken jag gick in i. Alla köer jag ställde mig i gick tio gånger så fort som dem bredvid. Hängde lite back stage på TPH, lunch på Sannes, latte från Kalhs, hemfärd, julklappsinslagning. Så nu sitter jag här i Rinna, hungrig men världens bästa mamma lagar kycklinglasagne. Mums! Imorgon kommer syster hem!! Whheii! Eller båda systrarna.. Fick ett sms av den lilla som skrev att hon tyckte att jag skulle komma hem för att hon saknar mig, men hon är ju aldrig hemma när jag är där.. Men imorrn är Nyberg family samlad.

Till mina älskade vänner:
Om ni undrar var julkortet är från mig så har jag inte skrivit några i år. Det har varit fullt upp med examensarbete, you know.. Så tänker jag på miljön också.. ueehhm. Men traditionsenligt kommer det bli smsmaraton på julafton, jag sätter en tia på att Maria hinner först i år =)

OBS; Kolla in Kvarteret Skatan firar jul imorgon kväll! Humor utlovas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback