You're all I have

Torsdagen blev visst inte som alla andra torsdagar. Efter plugg, stress, bussåkande, kyla, regn slutade kvällen i fönstret på Klostergatan med glögg, peppisar, vin, saffransbullar, rom & cola, shot på absolute pear och djupa filosofiska diskussioner om feminism, Comopolitan och annat smått & gott.  Det där med shoten var ju en mindre lyckad idé, men kul hade vi, Puttrik, Fina Henrik & jag. En av de bättre kvällarna på länge. Runt två- halv tre avrundade vi kvällen och jag tror jag talar för oss alla att vi sov rätt gott den natten. Men var det upp o hoppa igår, sovmorgon, shopping på stan, ut till Krongården för att ha julmys med brudarna från förr. Så kul att träffa alla, sp tack till Hanna som hade ordnat så fint, hmm lite hjälpte jag o Maria till med. Glögg, peppisar, ädelostkräm, kycklingpanna med ädelost, pepparkakspaj, skumtomtar, vin och julklappsspel. Mysigt värre!

Jag tror att jag är klar med alla julklappar nu, var nere på stan nyss och hittade en rolig sak till H. men så var den andra julklappen slut så jag hoppas på att min beställning kommer innan jul.. vi får de vad tomten har hittat på!

49 dagar kvar till examen..

Dagens låt:  Sigur Rós - Staràlfur

Kommentarer
Postat av: Patrik

Joo det stämmer, det blir nog bäst faktiskt..

2007-12-01 @ 16:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback