Är det jag som är Indiedrottningen?

Jag vet inte vad jag ska skriva, jag vet ingenting just nu. Jag vill inte skriva så mycket här egentligen, men jag måste skriva av mig på nåt. Kommer att bli helt knäpp annars! Jag vet inte vad jag håller på med, jag som alltid är så ordentlig och ordningsam står helt plötsligt utan bostad, eller det gör jag väl inte, men jag kan inte vara där.. Jag har bott hemma hos mamma å pappa mycket nu och hos Elin som verkligen är världens bästa. Om du har en fin etta på Torpa så hör av dig! Jag vet inte vem jag blivit, eller om den jag är nu är den jag alltid varit men jag bara har gömt mig under några år. Jag vet ju vad jag vill och jag vill att det ska bli så. Jag vill så mycket just nu, jag vill att det ska bli sommar, att det ska bli.. att jag ska.. att ..

Är det jag som är indiedrottningen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback