Att fånga en fjäril

Hhmm.. tisdag morgon, en halv knäckemacka, lite yoghurt och ett glas juice är vad jag har fått i mig idag. Det går framåt.. igår åt jag t o m en semla, god men mina är godare =) Jag har sovit ok inatt, bättre än igår natt. Bestämde mig för en sak igår, känns bra. Det är nog nåt jag måste göra. Får se vad resultatet blir.

Går i skolan mellan 8.30 - 12.00 idag, men ska nog åka ut till A6 och unna mig lite kläder (väskor? Skor?), har trots allt gått ner fem kilo sen i jul.. not bad huh?!

Jag måste tacka mina underbara vänner, ni i deppoklubben igår och Elin & Maria. Vad skulle jag göra utan er? Jag kände att det här sista är något man lika gärna kan hitta i en fjortissida på fjortislunar =) men jag var ändå tvungen att ta med det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback