Do not use Fahrenheit!

Nää, jag har inte sugmärken på halsen, det kan se så ut men ikke! Bilden är iaf tagen när Elin å jag var på melodifestivalgenrepet i fredags, om nån undrar.. =) Just nu är livet eehh jaa ok, sitter för tillfället o skriver med en tallrik mat, räkgryta med paprika, tomat å saffran, mucho gott! Har haft en helhelg med ElinPelin, så det har varit en Björnfri zon denna helg, å förra med för all del..

Hhmm.. jaa, vad händer? Inte mkt, måste styra upp en tjejkväll snart, måste ta mig tid att kolla i kalendern o bjuda hit mina gamla vänner. Har lite mkt i huvet bara, plugg, sommar?, Jobb?.. etc. Vi ska ju till London me, syrran ska typ gifta sig, eeh jaa hans familj vill de nu när dom bor i London så dom ska ha en liten tillställning med bl a hans närmaste 350 släktingar och vi från Sverige, typ 10 pers =) Men det verkar som om dom ska ett riktigt bröllop i Sverige me, nångång.. Måste bara skriva en så rolig sak.. jag fick höra lite skvaller från syrrans reunionfest av en av hennes vänner.. En tjej håller på att doktorera i biologi å så kom väl det upp varav en av brudarna kläcker; jaha, så du är läkare? Intressant..!  Haha, jag tycke de var rätt kul.. Å en till kul grej hände häromdan, satt i fiket på skolan då en kille går förbi och jag känner igen hans parfym, men jag kunde inte placera den förens jag kom hem, då kom jag på.. Fahrenheit..! Oh my..! Snälla killar, pojkar, män..! Do not use Fahrenheit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback