Gone with madness - Zelmani.

Gabriellas sång kunde lika gärna vara Saras sång. Så så är det med det..! Hemma i Rinna fortf, jag gillar Rinna å mamma, pappa å Elin. Rinna är min borg som ingen någonsin kan ta ifrån mig. Det finns ett lugn som jag inte har haft någon annanstans. Jag behöver inte vara nån som jag inte är, bara vara.

Jag måste köpa lite saker..jag vill ha en bil, men det har jag tyvärr inte råd med. Jag älskar att köra bil, men inte om man ska nånstnas, utan bara köra för körandets skull. Lyssna på musik, sjunga och bara drömma sig bort. En bärbar dator har jag med tänkt att investera i, en födelsedag har aldrig kommit mer lägligt passa på att önska sig lite pengar. Å sist men inte minst måste jag köpa en tom bok där jag kan skriva ner allt. Det har jag inte gjort sedan jag å Hanna var ute i Ryd fast vi inte borde =) Jag vill inte kalla det dagbok men nåt för att utagera mig på, allt kan jag inte skriva här. Det finns nog vissa som inte skulle uppskatta ärligheten. Åh, jag kom på en till sak.. hela Sex and the City-boxen måste jag ju ha me. Inte för att jag har nån DVD men det kan man väl me fixa.. =)

Jag hade ju nästan glömt bort att jag fyller år.. kom på det för knappt en vecka sen, ni kan ju skänka mig en tanke på Internationella kvinnodagen, men inte för att jag är kvinna utan för att jag blir 24 - gammal som någon sa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback