"My big, fat, Indian wedding"

Jag har nog världens bästa vänner! Ni är ju för goa, Emma är så söt å skickar kort, kul att prata med henne ju, har ju inte gjort det sen nyår. Å att hon har börjat jobba på Bilisten i Boxholm var ju lite skoj, får jag ju åka å hälsa på henne när jag är hemmavid =) Vilket jag är rätt mycket just nu. Hoppas jag får den där lägenheten som jag kollade på igår..! Den var dyr, men fin! En riktigt Notting Hill dörr, blå och fin.

Nu är biljetterna bokade till London me, både flyg och tåg upp till Arlanda! Inte för att jag betalar nåt men ändå.. Ska bli så skoj så. Efter det Carin berättat om bröllopen i Indien så lär det ju bli spännande, det kommer bli som "My big, fat Indian wedding" Haha..! Så nu återstår ett problem; kläder! Vad har man på sig på ett bröllop där majoriteten av gästerna kommer att vara indier? Carin skulle ta en sari, men vi då? Klänning? Vad ska jag ha för skor? Hhmm.... det här lite knepigt. Men som mamma alltid säger; Men Sara, det är ingen som kollar på dig i alla fall. Hon vet verkligen hur hon ska få mig att må bra =) Å vad ska man köpa i present? Men ska man köpa nån present? För dom ska ju ha ett till bröllop i Sverige om ett år, jaa, dom är ju roliga. Vem vet det kanske finns värsta puddingen på bröllopet, haha! Nää, jag ska nog hålla mig till Sverige, det är nog tryggast så. Jag vet var det är tryggast och jag hoppas att jag hamnar där. Så det så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback