Pacemaker

Livet är verkligen inte på topp just nu! Jag mår verkligen inte bra, men men, det är ju vår snart, alltid nåt men då kommer väl min årliga vårångest.. nää sluta! Det löser sig, som mamma sa; du är så stark Sara det vet jag du klarar ju av allt! Hon är bra mamma, å alla andra med som sagt ni vet vilka ni är.


Var på bio med Charlotta igår, Linas kvällsbok.. Jag skulle hellre dö än att vara 15 år igen. Herregud säger jag bara..! Stackars människor att uppleva den åldern.


Hhm, händer idag? Plugga antagligen, måste få lite gjort, var ju hemma i Rinna från tisdags t o m igår. Men nu gäller det att prioritera, å nu prioriterar jag mig själv. Gud så skönt! Åker nog hem till helgen igen, kan inte sova här, det går bara inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback