Sicket liv, vin på en måndag..

Jag känner mig lite småtrist idag.. jag har inget liv! Jag har varit på skolan sen kl 10, men vad har jag gjort? Jag har läst ut Häxan och lejonet och GummiTarzan vilket inte tog såå lång tid, kollat igenom lite anteckningar inför tentan, svurit på skrivarna på skolan för att dom är helknäppa och inte gör som jag säger. Jag sitter på skolan fortfarande å lyssnar på Ulf Lundell.. vadå knäppt..! Ska snart gå "hem" och se på Gilmore. Jag längtar till fredag, då är tentan över å jag ska hem till slätten. Om nån vill hitta på nåt är det bara att höra av sig!

Åh nästa onsdag måste jag träffa Ossowicki! Nu har det gått alldeles för lång tid sen vi sågs. Vi måste ju ha massor att tjåka om. Det får nog bli ett par drinkar med tilltugg på Twin. Ååh.. jag vill ha Midori Splice, den är såå god. Men den är godare när det är varmt - som i Australien. Jag tog ju ett glas vitt igår när jag kom hem, men det finns nog ingen risk att jag blir alkoholist för det tog över en timme för mig att dricka upp det. Det var visst en som sa Vaa.. På en måndag..??!! Mm, just precis. Men det är godare med rött, så det så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback