Vår för hjärter dam

Varför måste vi läsa Janne min vän?! Den är inte bra..! Den är ju helknäpp... Ååh... jag är skoltrött! Vill ha sommar, hemma i Rinna. Jag älskar landet på sommaren, sola, springa med Elin, åka ner till sjön å bada, tvätta håret i sjön, åka hem och slänga sig på gräset med en tallrik med grillat och ett glas vin! Det är bland det bästa jag vet! Just nu är jag trött på allt, det finns vissa jag inte orkar med nu. Det finns en som jag aldrig kommer in på livet, jag förstår Inte hur den personen fungerar, personen är så svåråtkomlig men ändå inte.. Jag kan inte skriva sånt här men jag blir så frustrerad! Jag måste skaffa en diary..!

Imorrn åker jag tillbaka till Jönkan igen, får se om jag är kvar där i veckan eller om jag tentapluggar i Rinna. LindusFindus är ju tydligen i Sya nu ju.. kommer du ihåg när jag trodde filmen Svart Lucia hette Sex i Sya? Haha.. det var tider det.. Jag ska ju kolla på en lägenhet imorrn me, hoppas den är fin för den var dyr...! Vill ha lägenhet så mitt liv kan få börja om på nytt, för det här funkar inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback