Aldrig igen

Varning, denna text kan ses som obehaglig!

Nu har det varit mkt...! Tenta hit å igentagning dit..! Tentapartaj/party igår för Martina tar examen idag, congrat! Å vilken dag det varit, brudar; jag tror jag slår era bakfyllehistorier, jag har spenderat min lördag på akuten på Ryhov. Första gången jag har legat inlagd på sjukhus, å nää det är verkligen inte ett dugg spännande. Hhm, kanske ni tänker, varför bloggar hon om hon varit inlagd idag? Ja ni, jag mår bättre nu. Det kanske blev en eller två klunkar för mkt igår så när jag kom hem kom min middag upp och några timmar senare kom ytterligare upp men det var massa blod så jag ringde mammasjuksköterska som rådde mig att söka akut, vilket jag gjorde. Så jag har fått nålar å stick både här o där, å dropp fick jag med - jösses - what a day! Tänkte på Hanna mitt i allt elände, hennes skräck mot blod, nålar å dylikt gjordem ig bara starkare =)

Nä, nu väntar mat (för första ggn sen igår kl 17.30.. hungrig..) och en slapp kväll med tvtittade, På Spåret here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback