Mumbo Jumbo!

Jag älskar listor!! Jag skulle kunna skriva en lista eller en krönika om 2006 men orkar inte!

Ibland vore det jäkligt praktiskt om man fick ett papper när man föddes vad man skulle göra hela livet - så man viste lixom.. nu är jag snart 24 vad ska jag ha gjort då? Det vore så bra, för då skulle man inte göra några misstag eftersom den som skrev pappret (Gud?) inte ville ha några misstag, men så bra är ju inte livet - vi får faktiskt välja själva.. 

Jag måste passa på att tacka Tommy, tror det var han.., som tipsade om att man ska äta en sked lingonsylt vid hicka. Det fungerar! Eftersom jag har hicka minst en gång i veckan så var det ett mkt använbart tips!

Jahopp.. tenta den 19e, vet knappt inte vad den handlar om.. hehe! Men det går nog bra, tror det är om politik å sånt =) Har inte varit på topp på sistens direkt så.. men, det löser sig alltid!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag skulle inte vilja ha ett sånt papper, det skulle bli så ospännande då. Själva charmen med livet tycker jag iaf, är att man aldrig vet vad morgondagen har i beredskap :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback