Ad omnia paratus

Den lediga långhelgen gick för fort, alldeles för fort! Men jag har faktiskt nästan 24 timmar kvar tills jag börjar, det är bra! Helgen har varit lugn men den får ändå sammafattas i en liten lista.

Fredagen var dagen då:
♥ Jag kände mig för seg och hängig för en kväll inne i stan.
♥ Pizzabagaren på Valentino flirtade med mig, samtidigt som han trodde att jag mamma till syster Elin.. Tack för den!
♥ Jag skjutsade in mamma & hennes kompis till Motala (glädjande nog inte till Vätternfestivalen!) och insåg att det var väldigt längesen jag var en liten fjortis på Vätterfestivalen.
♥ Jag fick ett fyllesms och fyllesamtal, vi skyller på Rom & cola, right dear?

Lördagen var dagen då:
♥ Min lägenhet i Jönköping skulle kollas till, knappt två timmar var jag där - sen Swebus hem.
♥ Jag glädjande nog bara hade en räkning på 321:- Jag trodde den skulle vara minst dubbelt så hög. Muy bien och tack Telenor!
♥ Vi hade taco/filmkväll ute i middle of nowhere. Brokeback mountain var filmen för kvällen, men vissa var mer känsliga än andra. Vadå den är ju fin!
♥ Jag höll på att krocka med ett stackars rådjur.
♥ Jag fastnade i en typisk chic litt och låg vaken till klockan halv tre och läste.

Söndagen är idag och än så länge har jag inga större planer, prio ett just nu är att gå å duscha sen är jag öppen för förslag!


Dagens låt: Creep - Radiohead

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback