Inte ett år som alla andra

Det händer mycket nu, många bra saker! Mitt liv är otroligt bra och det enda jag har att klaga på är att det bara är tre veckor kvar tills denna sommar är slut. Sista dagen för terminen var helt underbar och jag tar mig friheten och publicerar en bild på mina babys som gör det värt att gå upp på morgonen. Jag hittade några fina bilder på datorn, bl a ett med Anna å Madelen när dom posar med min bok Konsten hur man älskar med en man, dock valde jag att inte lägga upp det fotot =). Snart är det dags igen, vetenskapliga metoder.. suck! Jag är lite avis på Anna som slipper den kursen, men bara lite...

  

De senaste dagarna har varit helt underbara, fast de innehöll inslag av trängsel på Ikea och stresshandling på IcaMaxi. Men de har även bestått av matlagning, rödvin, fönstermys, djupa diskussioner, glass från Bosses, tjejkväll i Rinna, lunch på stan med Hanna och Alex, jobb plus mycket mycket mer... Dock insåg jag att det är augusti imorgon, och jag undrade vart sommaren tog vägen.. Det har knappt inte varit någon sommar. Jag tror aldrig det har gått en hel juli utan ett dopp i Rinnasjön, men tydligen är inte 2007 ett år som alla andra. Bara för att få in lite sommarfeeling i bloggen lägger jag ut några bilder på hur en sommar ska se ut, egentligen..

    

Som sagt.. det är ju augusti. Och vi vet ju alla vad som händer första onsdagen & torsdagen i augusti, för er mina läsare som är icke-östgötar kan jag berätta att det är då som årets händelse utspelar sig i den lilla lilla hålan Skänninge. Det är då en marknad med allt från brödpåsar, korv, träskor, skivor, kryddor, bling-bling, mirakeltrasor, knivar, saxar.. jaa ni förstår grejen. Men det roligaste är nog att kolla på fjortisar på tivolit och inse att jag är vuxnare än vuxnast. Dock ska jag och Linda maka våra snygga rumpor till öltältet och prata massa och antagligen träffa på människor vi egentligen inte vill träffa, men det är väl det som är grejen med Skänninge marken. Så ser min morgondag ut, förhoppningsvis finns det lite sol så även jag kan få lite färg innan hösten kommer. Tack Gud för solarium!


Dagens låt: Good Riddance (Time Of Your Life) - Green Day


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback