Inte längre ensam

Jag håller på att bli vuxen, jag har idag kammat hem några pensionärspoäng (vuxenpoäng räcker inte till). Jag kom hem från stan och hade rödvinshuvudvärk, inte bra! Men efter lite vila, läsning i min chic litt, mat och en Ipren var jag på benen igen. Utbudet av spännande aktiviteter är aningen begränsat här ute i Rinna. Jag hade inte så många val så jag tog på mig mammas snygga gummistövlar, en laddad Mp3-spelare och ett litermått som jag sedan fyllde med en hel liter blåbär! När jag gick där i trädgården (jepp, vi har blåbärssnår uppe på ett litet litet berg några meter från köket) så blev jag lite sugen på att gå ner till skogen för att se om det har kommit några kantareller. Men då kände jag bara hur jag förvandlades från 24 till 54! Nää, det fick räcka med mina blåbär, som jag inte vad jag ska göra med. Förslag, någon? Dagens bild blir självklart på mina små bär..




Dagens låt: Closed eyes - Niprone (det är Vår låt, baby!)


Kommentarer
Postat av: gullan

gör blåbärspaj av det. det är suuuper gott:D å enkelt

2007-07-14 @ 23:04:50
Postat av: Alex

Gör en blåbärspaj och kom hit med den.. Jag är inte svår sådär..=) O appråpå vuxenpoäng..Gjorde vuxentest för ett tag sen..Det visade att jag är som 38 istället för 23..(jag är 23 i en månad till..=) Av testet gick att utläsa att jag skulle dricka mer öl o åka på hultsfred..Jag var tydligen inte redo för att vara 38..!!

2007-07-15 @ 12:27:35
Postat av: Erika

åååå vad gott!!! ja du samlar sannerligen vuxen/pensionärs - poäng ;) good work

Postat av: niprone

tja! nu finns nya singeln
"niprone - the snow comes back to rain" att lyssna på via www.niprone.com

tack för att du lyssnar,
R.

2008-05-01 @ 23:14:38
URL: http://www.niprone.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback