Natten har sin sång om vilsenhet en trappa ner..

Lördagkväll i Rinna, ensam! Helt ok faktist. Mamma å pappa är på grillafton på Rinna Gårdskrog där även lillasyster ska jobba ikväll. Min lördagsmiddag bestod av ett paket nudlar, en flaska hallonsoda och till detta några rostade jordnötter från pappas hemliga jordnötsgömma (som inte är så hemlig längre..). Men det gör mig inget att vara själv, kan vara rätt så skönt ibland, speciellt som jag ska jobba imorrn, så 05.10 ringer klockan - yippie! Men men.. om det ändå regnar kan jag lika gärna passa på att jobba lite..


Dagens låt: Lycklig och förvånad - L. Winnerbäck
Dagens det var bättre förr..: Hallonsodan var mkt godare förr
Dagens i-landsproblem: Ett paket nudlar är för lite, två är alldeles för mkt
Veckans bästa: Mamma, som köpte min favorityoghurt fast jag inte hade bett om det.
Världens finaste: Du vet vem du är...!


Kommentarer
Postat av: H

Jag vet vem jag är, right back at you baby! ;)Ananaspajerna blev succé förresten! Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback