Only for you, Lisa!

Det blir ett litet inlägg ikväll, det är tillägnat till Lisa och hennes dator som hon tillbringar nätterna med på en växel cirka arton mil ifrån Rinna - i Borås närmare bestämt! Lisa sitter i en växel, svarar i telefon, där den ena är knäppare än den andra. Därför måste jag pigga upp henne med ett uppfriskande blogginlägg från ett mycket regnigt Rinna. Jag kan glädja henne med att just precis nu händer det inte så mkt kul. När detta skrivs sitter jag hemma i Rinna med mams, paps och deras vänner och dricker vin, men jag hade hellre suttit i ett speciellt fönster! Hela dagen har gått i arbetets tecken, (hard work, work..), dock insåg jag att jag börjar kl 11 imorrn istället för kl 7 som jag först trodde. Det är bra! Men jag var ju ledig mellan 11.30 - 16 så då var vi hos Sara som precis fått en liten Arvid - så söt, så söt! Att köpa kläder till en liten bebis var ju inte det lättaste insåg jag väldigt snabbt, speciellt inte till en liten kille. Det fanns mängder av flickkläder att välja bland och jag drogs automatiskt till tjejkläderna men jag insåg nog att världen inte är redo för en liten kille med rosa volangkjol.

Annars har jag verkligen inget att klaga över just nu, jag mår otroligt bra!



Kommentarer
Postat av: Lisa -

Man tackar, man tackar! Känner mig verkligen hedrad av att ha fått ett alldeles eget inlägg i din blogg! (Tack för att du inte skrev vilken patetisk människa jag är som inte har något liv o därför måste läsa om andras....) *haha* Tänk vilken underbar höst vi kommer få tillsammans, vi deppon! :) Vetenskapliga metoder, HERE WE COME!
Natti natti

2007-07-08 @ 00:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback