Dagarna som gått

Jaa, på allmän begäran så kommer ett nytt inlägg. Detta har hänt sen sist (mm, I know, en trist lista):

* Besök av släkten i fredags.
* Stresade ner på stan i regnet, bussen var försenad en timme, love Swebus! Blir så stressad av sånt, så somnade killen bredvid mig på bussen och fick såna sovryck så satt jag och stressade upp mig över det.
* Slapp helg med allt från mysig filmkväll till solning i trädgården men även årets första Bosseglass.
* Hjälpt syster med ett arbete om klimatförändringar, hon ska vara tacksam som har en lärare till syster..!
* Slumrat till på en buss och insett att Zelmanis album Love affair är en helt underbar skiva, lyssande även lite på Caesars Palace - Love for the street och drömde mig bort i gymnasietidens sista dagar som ibland tillbringades inne i Linköping.
* Gått upp mkt mkt tidigt, d v s halv sex och haft en heldag i Borås med brudarna med mkt mat, mkt fika, mkt skratt och mkt fotograferande.
* Blivit imponerad av Lisas (hmm Kajsa me!) gedigna arbete med DVD:n
* Insett humorn i den gamla klassikern Alla barnen.. eller vad säger ni?
* Förstått att denna vår inte alls skiljer sig från övriga, varför? Men Tack Elin för att du finns! Love you!

Dagens låt: Det går bra nu - Petter (en blandning av ironi och internskämt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback