Dagen i bilder

Sommarlov! Eller lov å lov, jag insåg precis att jag ska jobba på midsommarafton, dock bara mellan 7-15 men ändå! Sen är det bara hem, duscha och bege sig ut till Torrsjön o till alla gamla friends. Trots att jag är enda singeln i gänget ska det blir superkul! Men nu är jag hemma på landet igen, så fyra timmar av dagen har  spenderats med  att bättra på brännan. Men jag måste erkänna att jag är lite missnöjd med resultatet, blir ju aldrig brun längre. Men skönt var det allt ute i solen! Sammanfattar min dag i två små bilder istället! Håll till godo. Stackars fotografLisa som får se mina amatörbilder, haha! Men det är inte lätt att ta på solen, så det så!







Dagens låt: Fresh feeling - Eels  (Mm, den är riktigt bra! Jag tror jag korar den till min etta!)

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Ha en trevlig helg!!

Postat av: Erika

Hej! Glöm inte att smörja dig ordentligt :) jag tycker dina bilder va fina! jag blir galen eftersom jag fortfarande inte har fått tillbaka min kamera!!! Ha det fint i solen! bye bye

2007-06-11 @ 18:07:56
Postat av: Lisa

Hejsvejs!
Jättefina bilder! Solen såg ut att vara lika het hos dig som den har varit i Borås, o vattenmelonen såg mkt smaksig ut! Hoppas att allt är bra, som Erika.... dom säger att man ska vara försiktig om skinnet.... så smörj dig (säger hon som bränt sig) ;) Många Kramar

2007-06-13 @ 20:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback