Det kallas tvivel

Nu är det bara 40 timmar kvar tills det är dags att bege sig ut till Torrsjön o fira midsommar! Dock tror jag att jag struntar i sillen, förstår inte hur man kan tycka att det är gott, nä tror jag gör som de andra ovuxna människorna och äter hmm prinskorv istället, haha! Mamma och jag kom precis hem efter en shoppingtur på City Gross (igen..) o så träffade jag på Hebbe som för övrigt ska ha en dunderfest med 30 pers i stugan bredvid oss på midsommar. Lite småvuxet att åka och storhandla när man är 23 år, iofs så har han villa, vovve, företag å allt sånt vuxet. Och om jag känner honom och hans kompisar rätt så kommer det bli en rejäl fyllefest. Well well, för er som tycker att det klagas för lite i bloggen så har jag lite nya saker att klaga över;

* Jag var tvungen att klippa av mina naglar pga mitt jobb.
* Kontot är just nu väldigt väldigt tomt.
* Huvud- och halsont
* Mitt högra ben har sovit konstant sen i måndags.
* Nästan alla mina kläder har blivit förstora (ska väl inte klaga på att jag blivit smalare men..)
* Är jättehungrig, dock hade dom massa smakprov ute på CityG, så jag hann smaka saltgurka, cheesecake, Brämhultsjuice, lax, bröd, Malteesers (som får hela huvet att skaka) och Tropicanajuice.
* Jag måste betala hyran för en lägenhet jag inte är i på hela sommaren.
* Saknar Elin och allt helflippat vi gör, men vi hörs ju imorrn!


Det finns även flera saker som får mig att dra på smilbanden en aning;

* Jag kommer i min studentklänning igen, inte för att jag ska använda den men det är skönt att veta att jag har samma size som i gymnasiet.
* Sommarvärme
* Alla goa vänner.
* Jag måste ha världens goaste lillasyster.
* Sena kvällsdopp
* Mammas nystekta köttbullar.
* Snart midsommar
* Har en ledig långhelg framför mig
* Plus mycket mycket mer

Mm, det var nog det. Ännu en osammanhängade inlägg som känns otroligt ointressant. Men det som inte skrivs här plitas ner i Life of Sara.

Dagens låt: Strange Invitation - Beck
Dagens fundering: Ska man köpa biljett till Winnerbäck när han är i Linköping den 7e december? Nån som vill följa med?


Kommentarer
Postat av: Alex

Gör det.. Jag o sis har redan köpt var sin biljett..=)

2007-06-20 @ 21:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback