En bil, en vän och massa Lassehits!

The life of Sara is back! Klart att den var tvungen att få följa med hem över sommaren! Det var nog en av de bästa födelsedagspresenterna - ever! Välanvänd i början men i slutet av april stannade skrivandet av lite men nu börjar den få fart igen, så tack för den mina vänner! Hänt sen sist då? En liten dejt med Maria på Steves och i trädgårdsföreningen, mys i fönstret, två(!) besök i Boxholm, en tripp till Vadstena med mamsen. Jaa, det var nog det. Får inte glömma det mysiga messet av SyaLinda, som numera är Östermalmspingla. Det finns nog ingen som smsar som henne, vad sägs om Hej snyggo! Vad sägs om du, jag & Lasse över slätten? Låter som något som det är svårt att tacka nej till. En bil, en Linda, en Sara, en massa Lassehits, kan bara bli succé!

Syrran slutade ju nian idag så därför var jag ju tvungen å se när dom gick maskeraden igår, hon är ju så rolig systeryster. Hon och hennes kompisar var business womens (stavning?), hon hade min svarta klänning, mammas portfölj, svarta högklackade stövlar, mammas läsglasögon, håret uppsatt och en DN under armen. Såg lite kul ut när hon gick å höll Tobbe i handen som var utklädd till nån raggare av nåt slag (eller vanlig boxholmare..).

Självklart var jag ju tvungen att följa med till skolavslutningen idag i kyrkan, det var allt från Den blomstertid nu kommer, körsång, betygsutdelning och tal av rektor och präst. Måste säga att jag har en flitig syster, hon hade lite bättre betyg än vad jag hade, inte så konstigt  - hon har jobbat en hel del för dom. Vilket jag inte gjorde i högstadiet. Men jag kan trösta mig med att mitt slutbetyg från gymnasiet är bättre än Carins. Tanken slog mig dock när låg/mellanstadiebarnen kom till kyrkan - att nästa år kanske det är jag som är lärare och har hand om en klass! Fatta vilken mäktig känsla. Well well, nog om ångest! Pappa frågar alltför ofta vad jag ska göra efter examen. Paniken har redan kommit smygandes, hur ska jag då må den 20e januari - dagen efter examen? Som det ser ut nu kan jag göra precis vad jag vill, inom rimliga gränser. "Jag kanske borde åka utomlands, du säger att jag borde se mig kring.."  Just nu har jag inga band nånstans, kan bo kvar eller flytta hem till Linköping. Det är nog dom starkaste alternativen i nuläget. Usch, gillar inte det här - att inte ha koll. Hoppas det löser sig, men det kommer ordna sig, jag det gör det alltid.. Väldans vilket knäppt inlägg det blev idag, nada struktur! Well well, det speglar väl hur jag är just nu. En liten tjej utan struktur i tillvaron!

Sommarens dilemma: Gilmore Girls börjar på tisdag, men varför Kanal 5, varför? Sänd det i höst istället när man har tid att glutta på TV på kvällarna.
Dagens roligaste: Solstollarna is back!
Kolla här!
Dagens msn buddy: Annica, våra konversationer är långt ifrån barntillåtna, haha! Hoppas jag kan komma ner till Falkenberg i sommar!
Dagens visdomsord från Maria: Den som söker han finner. Sug på den ni!
Dagens låt: Svårt val dag faktiskt men det får nog ändå bli Wake up alone med Amy Winehouse

Kommentarer
Postat av: Annica pannicka päron...hmm mutta?!

Let's talk about sex
baby, Let's talk about you and me
Let's talk about all the good things, And the bad things that may be
Let's talk about se
Love ya!! Pöss

Postat av: Erika

Helloooo
Jasså, börjar Gilmore på tisdag? härligt, så ska jag bänka mig framför kära kanal 5 :) hehe. Här sitter jag med ett glas vin och ska sedan ut och skaka rumpa ikväll.. härliga tider! kram kram

2007-06-16 @ 19:09:54
Postat av: Erika

DÅ ska jag bänka mig.. tji fick jag :)

2007-06-16 @ 19:11:01
Postat av: Lisa

Åh... Gilmore.... det hade jag totalt missat.... Tur att den levande TV-guiden Sara finns tillgänglig! .... å du... panik har vi allihopa!
PÖSS

2007-06-17 @ 20:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback