Enebuskar och elände

Jag måste vara knäpp, jag kan sitta och lyssna på en låt säkert tio gånger i sträck, att en låt kan vara så bra! Men oftast är det några rader som gör det värt att lyssna om den. T ex i Vraket av Lisa Ekdahl (även allas vår Lasse W medverkar i den låten) är det raderna nedan som gör det värt att lyssna på den om och om igen:

Men mig ska du inte tycka synd om
du vet väl hur nöjd jag brukar va
Jag tror att du ställs i min väg för att du
kan återställa allt så allt blir bra.
Du kan enkelt göra allting bra

för nu ska du säga följ nu med mig
nu ska du säga ta min hand
säg att du begriper du förstår och allt det där
säg att du har känt precis såhär ibland
säg att du har känt såhär ibland

Det är nog den bästa låten på Pärlor av glas, mysig skiva så det är dagens skivtips! Många tips här på sista tiden.

Sommarens bästa: Alla goa mail från brudarna som alla var med på resan till Nissan, resan som även döptes till enebuskar och elände. Låter som en dålig buskis från Falkenberg, men nädå, det var vår resa neråt Halland de!


Kommentarer
Postat av: Lisa

ja enebuskar o elände.....
här har du en till som tycker om o klaga... :P
Blir väckt av eländiga grävskopor varje morgon... o jag som har jobbat natt! (igår..... men ändå.....)
Snart bär det av till Västerås o ett stort midsommarfirande, samt en 25-årsdag, så det ska nog bli livat! :)
Ha en mysig midsommar, hälsa Madde!
Många Kramar

2007-06-21 @ 09:45:25
Postat av: Jenny

Hej! Hihi ja Nissanresan var sådär.. Min blogg blir inte så arbetad, då jag har tid att sitta 5 minuter här och 2 minuter där ;-) Din blogg var kul :-) Så du har alltså haft nakna män i trappuppgången *fniss* Ha en underbar sommar. Kram / Jenny

2007-06-26 @ 19:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback