Med ett finurligt leende på läpparna

Det har verkligen varit en underbart skön dag idag! Bästa dagen på mycket länge, en ledig dag inne i Linköping med trevligt sällskap kan aldrig bli fel. Så nu hoppas jag bara att tiden fram till midsommar går jättefort! Jag har redan varit på systemet, så nu är det klart, ska jag bara inhandla grejer till brödet å tzatsikin. Funderar även på om jag ska hitta en fin midsommarklänning, men som alla andra år kommer det säkert bli 15 grader och regn då är klänning Inte att föredra! Jeans och stickad tröja kanske?! Kanske ska vara så pysslig att göra en blomsterkrans, eller inte! Jag har varken tid, ork eller kunskap om hur man gör en krans. Men vi har ju lyckats fixa egen midsommarstång några gånger, så vad sägs fröken Carlsson om en repris i år?

Kvällen kommer nog (trots det fina vädret) spenderas i tvsoffan. Kl 21 och en timme framåt är den vigd åt
Gilmoreflickorna, en serie som jag fastnat för, vet  egentligen inte varför. Kan vara dom knäppa karaktärerna eller det onormala relation som Rory och Lorelei har till varandra. Det är dagens tips! Annars har jag inte mycket att tillägga, mår otroligt bra nu och har inget att klaga över! Förutom att jag längtar lite, men det är nog väntan värd.

Dagens låt: Rialto - Ulf Lundell


Kommentarer
Postat av: Lisa

Heej!
Låter skönt med ledighet, själv har jag påbörjat nedräkningen av mina arbetspass.... Snart 2 nätter gjorda!
Spelade in Gilmore, så det blir TV-soffan imorgon bitti för min del!
Puss & Kram

2007-06-20 @ 01:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback