Nedräkning

Puh! Inventering i källaren, men vad grejer man samlar på sig - ska dock vara mycket tacksam att jag har flyttat runt så mycket så man hinner städa ur en massa krafs mellan flyttarna. Hittade allt det som jag Inte letade efter. En massa fula Lasse Åberg-glas som jag nog aldrig kommer ta fram igen, böcker, tavlor, muggar, porslin, gardiner och en massa foton. Foton som jag hade glömt bort, foton från sommaren -03, midsommar -04, semester -03, Barcelona -03, festbilder hösten -03, och foton från när Hanna och jag delade tak. Men även en massa vykort och födelsedagskort, det finns en person som skriver dom mest knäppa vykorten, men nu lär jag inte få fler av Jeopardykillen =)

Nedräkningen har börjat, först en helledig dag imorgon som kommer tillbringas i solen med världens bästa Elin!
En glass, quality time med värmländskan, lite snygg bränna är precis vad jag behöver nu! Åker hem till landet på torsdag eller fredag, så gör som Emma - hör av er! 18 dagar till midsommar, vad tror ni? Blir jag åter igen tzatsiki och såsansvarig för hmm femte året i rad?! Klart jag ställer!


Dagens låt: Tvivel - Lasse Winnerbäck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback