Tvivel

Det är mycket nu, mycket pågång. Men just nu sitter jag bara o tittar på regnet som öser ner här utanför. Uffe Lundells sommarprat surrar i bakgrunden, men är för okoncentrerad för att engagera mig i vad han har att säga. Kanske ska ta tag i en bok och passa på att läsa lite för nöjes skull innan allt börjar till hösten, med kursböcker, avhandlingar som ska läsas, statistik som ska fixas, C-uppsats som ska skrivas.. ujuj! Jadu Elin, det blir en intensiv höst. Kanske bra om vi inte ses första veckan för sen blir jag inte av med dig! Men jag kan verkligen inte fatta att det är tre år sen jag flyttade ner till Jönköping. Det har hänt en hel del, förutom en massa pluggande kan det sammanfattas i massa massa flyttar, ring på fingret, ring av och flytt igen, ups and downs, fest, vänner, Munkispromenader, djupa diskussioner uppe på Duvgatan, luffarschack under trista föreläsningar, Metros korsord och mycket mycket mer.. Metro ska ha ett stort tack för korsorden, annars hade jag inte stått ut under AU2. Well well, nu är det snart över. Vet inte om jag är så sugen på att bo kvar i Jönköping, den stan är nästan bara förknippad med plugg, ångest och en massa annat. Iofs så flyttade jag från Linköping av samma anledning men nu när jag går på gatorna i Linköping känns det ändå som hemma. Vi får se..


Kommentarer
Postat av: Hanna

Sara vännen, måste säga att du verkligen har talng för skrivandet. Kanske man får se en bok med titeln "the life of sara" snart:)Dessutom tycker jag det låter som en toppenidé att flytta till Lkpg igen, då blir det du, jag och mia som i gamla tider!

2007-06-28 @ 11:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback