Verae amicitiae sempiternae sunt

Jodu Erika, jag kanske skulle använt lite av innehållet i Banana Boat-flaskan som fanns här hemma (glöm inte att kolla den reklamen när du åker Down Under!) Jag fick en snygg röd rygg och nästan lika röda kinder, snyggt! Men det har dock gått från rött till snyggt brun under natten. De sista dagarna har verkligen varit helt underbara, allt från grillning med mams & paps, en heleftermiddag hos Emma & Danne (Emma å jag kollade på när killarna målade altanen..), en härlig kväll inne i stan och sena kvällsdopp i Rinnasjön med systeryster. Det är verkligen underbart att åka ner dit, sjön ligger som en spegel och det är närmare 25 grader i vattnet, svårslaget! Även om Rinna lake inte är den mest rena i Sverige är det ändå hemma på nåt sätt. Kommer alltid vara. Så det mina vänner, det är lycka! Som sagt, även gårdagen bestod av solning och överkonsumtion av vatten i olika former, jordgubbar och vattenmelon. Men dagens stressmoment kom när jag med mycket kort varsel fick skjutsa in Elin till Mjölby. Efter fem timmar i solen var jag lagom fräsh, men jag hann duscha, fixa hår, sminka mig, dra på mig en klänning på endast fem minuter - det ni. Det kallar jag effektivitet.

Dagens låt: Cheek to cheek - Sahara Hotnight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback