Desperado

Jaa, jag skulle ju ha pluggat lite i helgen. Men nää då. Jag har gjort annat, solat, letat efter sladdar som har försvunnit, städat.. Så var ju Maria, Hanna å Alex här igår - tack för en trevlig kväll! Å vuxen som jag är diskade jag undan all disk igårkväll runt klockan ett, men nåt som inte är lika vuxet är att jag struntade i min tvättid idag som var mellan 8-14, orkade verkligen inte maka mig mer i källaren, en nackdel med att bo på fjärde våningen (utan hiss). Till mitt försvar kan jag säga att jag hade en enorm huvudvärk..! Men lite har jag hunnit plugga, har läst igenom lite anteckingar å sånt.. hehe. Men jag har imorrn på mig me. Å på måndag förmiddag så de blir nog bra. Å jag tror nog inte det blir nån filmkväll imorrn, jag har det lixom på känn. Men vi får se, men jag kommer inte vara den som hör av mig. Så de så!

Å jag bara måste säga att Elin är den galnaste människa som jag träffat, haha! Herregud vad vi höll på i torsdags (eller när var de?).. Men du får allt ta å öva lite mer på TP, men raketen kan vi ju redan.. haha! Hon kommer ju hit snart ju, härligt med sällis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback