Det andra könet är Inte kvinnorna

Jag blir inte klok på det andra könet (enligt Simon de Bevoir är de vi kvinnor, men jag tycker att det är männen som är det andra könet). Jag kommer nog aldrig förstå mig på dom, jag blir bara mer å mer konfunderad. Ååh.. vad jobbigt. Fika sen då, mys till helgen? Det är ingen idé att planera in nåt för det blir aldrig som man tänkt sig ändå. Så jaa, snart är de helg igen. Mina gamla vänner kommer, jag har inte ens bestämt vad jag ska laga för mat.. men det blir kanske inte så avancerat om de är ok.. hehe! Funderar på att göra en favorit i repris, men vi får se. Spännande så!

Tenta nästa vecka.. den kommer gå åt skogen, svensk grammatik å våra nordiska grannspråk.. whheii ni hör ju hur jäkla kul de låter..! Inte! Ååh... jag vill göra en Ronja å ut i skogen å skrika. Jag har inte varit på landet på flera veckor nu, börjar sakna stället, å min lilla Mimmikatt. Jag drömde inatt om henne å att hon kunde prata. Men nästa helg blir de massa landet, först till Rinna på torsdag sen till NorraVi å sommarstugan, mysigt! Jag älskar NorraVi, det är helt underbart. Det är den näst vackraste platsen på jorden, Rinna ligger fortfarande rätt så högt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback