"Efter slask och is och snö fanns plötsligt nåt att leva för när allt som vintern gömt sköt upp ur marken.."

Jag borde plugga, men jag gör det inte. Varför inte? För att jag är oroligt lat, omotiverad å så är det så ruskigt tråkigt. Dagen börjades med slapp framför nyhetsmorgon å sen en promenix med Charlotta runt Munksjön, sen har jag inte gjort så mkt. Provat lite kläder, har kommit fram till att jag kan ha min gamla Lee-jeanskjol jag hade i gymnasiet, alltid nåt. Men den var lite väl lång, kanske kan klippa av den lita å lägga upp den, hhmm ska be mamma. Jag är grymt sugen på att dra ut min favvofåtölj på terassen å lapa lite sol. Det är jag väl värd eller? Plugga kan jag ju göra imorrn, eller i helgen för då händer det ändå inget speciellt. Det pratas om filmkväll på söndag, men jag vet inte.. vi får se. Det är mysigare att ha O.C,kväll med Elin =) Undrar hur hon mår idag egentligen? Det är sällan man mår bra efter en eftertentafest.. hehe! Som ni kanske märker gör jag allt för att slippa plugga, men jag måste ju göra nåt. Kan inte sitta inne hela dagen, nää, nu väntar vårsolen på mig! På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback