Girle girlie

Jag tycker det här är så kul! Haha..! Min feministvänner går säkert man ur huse (eller kvinnor ur huse) o protesterar mot GB. Jag kan inte låta bli att se det komiska i det hela, folket på GB njutar att ännu en gång få sälja en massa glassar som får massor av gratis reklam i varenda tidning. Varenda liten flickflicka kommer ju tjata till sig en Girlie! Nån mer än jag som ser likheter med förra årets succé (som dessvärre inte smakade så bra) Nogger Black?! Dom är ju skitsmarta på GB, dom gör glassar som folk blir upprörda över och får gratis reklam! Well done GB! Smart smart! Det är så jag är lite sugen på att gå å köpa en när det blir glassväder igen. Just nu har jag inte råd med glass, helt plötsligt att 122:- blivit 26:- o jag hoppas innerligt att Calle T kommer snart! CSN kommer på fredag så då överlever jag helgen, whei!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback